SCARY MOVIE NIGHT

2011-01-17 | 18:13:23 | 0 Kommentarer

Har precis anlänt till Joanna (haha undrar hur många gånger ordet "Joanna" finns med i min blogg!)
och vi sitter vid vår nya älsklingsplats - köket - med våra datorer framför oss. Vi ska se en skräckfilm
snart! Vårt nyfunna nöje. Inte för mig då, jag älskar skräckfilmer! Men vårt gemensamma nyfunna nöje!
Sitter och skriker för full hals, haha! 

Var nere på 3 förut med mamma och min bror, snart får jag min iPhone!
Som jag tror jag har skrivit förut så ska jag få ta över min brors iPhone 3
och han har beställt fyran, han ska alltid ha det nyaste men för mig är det inte lika
viktigt. Jag är glad att jag bara behöver betala av den i ett år istället för två!
Och om jag efter ett halvår fått blodad tand kan jag förlänga med fyran, kalas!

Niklas (också ett ofta förekommande namn i min blogg!) kommer och hämtar
mig inatt när han slutar jobbet. Är ledig imorgon (ledig nästan hela veckan,
som vanligt menar jag då att jag inte har något schemalagt, för plugg har jag alltid)
och Niklas är ledig på dagen så då kan vi sova uuuuut. 



Jag är by the way väldigt hungrig!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: