OVER AND OUT

2011-01-30 | 01:56:21 | 0 Kommentarer

Nu är jag och Niklas klara! Vardagsrummet/sovrummet är färdigmålat!
Och köket har vi börjat på. Skitsnygg röd! Vinröd, mmmm. Den vita färgen
tog preciiis slut, fan vad vi kämpade! Så vi måste köpa mer färg till hallen men
då tänker jag att jag inte ska köra på vitt som jag tänkte från början, vill nog
ha mintgrönt! Läckert! För den trevliga grannen bredvid mig sa att hyresvärden
går med på det mesta i färgväg så då behöver jag inte ta vitt! Han hade för övrigt
skitsnyggt hemma, med schackrutigt golv i hallen. Det vill jag ha i köket! Ett senare
projekt kanske...

Nu har jag ont i ryggen, är trött och vill heeeeem! (Som från och med imorgon
inte kommer vara mitt hem, gah!) Imorgon kör vi klockan 10, snacka om att
jag kommer vara död imorgon kväll! Ska bli skönt att komma till rätta, den här
veckan har det verkligen varit full rulle hela tiden!

Så himla vacker.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: