NYINFLYTTAD!

2011-01-30 | 18:44:43 | 2 Kommentarer

Nu är jag nyinflyttad i min lägenhet! AWESOME! Första omgången röd färg
i köket är på och har även påbörjat andra omgången. Var och storhandlade med
pappa och familjen förut, känns väldigt vuxet. Hade hela familjen till hjälp idag,
tack snälla söta! Att ha en 5-åring som "hjälper till" är dock ingen lätt match!
Men gulligt.

Nu sitter jag i köket med Joanna och min syster Julia och chillar lite,
helt slut efter att ha målat! Nu har jag miljoner flyttkartonger att ta itu med....





Kommentarer:


Amanda

2011-01-30 @ 21:19:13

Det blir skit snyggt döööööh :) / joanna

(orkar inte ändra blogg-adress ect.)
Cherry

2011-01-31 @ 22:43:22

Haha jag ba whaaat har jag kommenterat till mig själv? Hahaha

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: