NYÅRSAFTON DEL 1

2011-01-01 | 20:54:00 | 0 Kommentarer

Jag och Joanna började kvällen med att göra oss iordning hemma hos mig.
Sen blev det! Hon kom till mig halv 8 och då hade jag bara gjort håret och hon
hade bara sminkat sig, så vi var lite stressade. Klockan 9 kom vi iväg iallafall.
Min lillebror som var nykter och chaufför åt kompisar igår (fick ihop 2200 den lille jäkeln!)
skjutsade oss. Vi hämtade även upp Niklas på den festen vi skulle till senare, men den
var tydligen tråkig. Så han hängde med oss till Joannas pojkvän Viktor och hans roomie Vicke
istället.

Vi drack gott och hade det trevligt. Viktor värmde även en pizza åt mig och Niklas som var hungriga!
Schyrre byrre. Vi firade 12-slaget på deras balkong och skålade i champagne. Jättefin utsikt
och man såg massa fyrverkerier!

Efter 12-slaget kom Martin och skjutsade mig, Joanna, Viktor och Niklas till fest nr 2.
De andra boysen på festen hade redan dragit dit. Där var det massa folk och flera man kände igen.
När vi var alldeles för trötta gick jag och Niklas hem till mig och gjorde toast.
En mycket trevlig nyårsafton hade jag!



I "taxin". Happy face!


Äre fest eller?






Sötnos!






Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: