MS. CREATIVE

2011-01-25 | 13:31:29 | 0 Kommentarer

Klockan är bara 1 men jag har hunnit med mycket idag!
Vid halv 11 kom pappa och hämtade mig och Joanna och vi skjutsade henne till skolan
och åkte sen till Bauhaus och kollade färg. Vitt i vardagsrummet/sovrummet och hallen
och rött i köket! Tog hem två prover på röd, kommer bli svårt att välja!
Valde vitt i de andra rummen på grund av att jag har så många tavlor i olika
färger så känns som att det blir bäst med en neutral färg. Och vitt är ju stilrent
och classy och för rummet ljust och stort, så det blir nog jättebra.

Sen hämtade vi två kartonger och pappa kollade på lägenheten och när
han åkte och jobbade stannade jag kvar och pysslade lite. Diskade och la
in tallrikar och glas och sånt i skåpen. Satte även upp mitt fina Marilyn Monroe-
duschdraperi! Himla fint blev det.



Nu har jag ringt 3 och det är inget krångel, skönt! Har även fixat elbolag
och känner mig väldigt vuxen.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och se Förhäxad en stund innan det är dags
att packa ännu mera! Vi börjar måla på torsdag och på söndag går det stora flyttlasset,
wiho!



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: