MÅNDAG IGEN

2011-01-17 | 11:09:43 | 0 Kommentarer

Var nästan omöjligt att kunna somna inatt, men runt 4-5 någongång
fick jag äntligen sova. Vaknade vid 8 och sov till och fram till 10.
Nu slöläser jag lite bloggar och känner att jag börjar bli hungrig!
En god frukost/lunch skulle sitta fint. Sen måste jag sätta igång och packa!
Har just nu 9 fullpackade kartonger i mitt rum samt två fåtöljer, två finstolar
och ett litet bord i ett enda kaos. I hallen har jag en bokhylla och en tv-bänk
och i vardagsrummet en stor byrå. Måste ställa ut lite mer saker för får inte plats
med allt i mitt lilla rum, haha. Ska bli så skönt att kunna sprida ut sina saker i
en hel lägenhet!

Idag ska jag packa ner alla mina filmer och skivor. Kul att det står 3 tunga kartonger på bänken
framför mina cd-hyllor. Jaja, får organisera lite bättre så det ser någorlunda okej ut!
Färga håret måste jag göra också, det är nästan akut.

Har spärrat mitt kort nu också, det känns bra. Får ett nytt om 3-4 dagar.
Men skulle även förlust anmäla korten på grund av att jag tappat ID-handling
också, så ingen snor min identitet! Det vore ju lite tråkigt.



Ikväll ska jag och Joanna till gymmet!
Ska bli skönt att träna I tell you.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: