LUGN FREDAGSKVÄLL

2011-01-21 | 20:57:16 | 2 Kommentarer

Åh underbara fredag. Har varit en väldigt skön dag. Dock något ansträngande
då jag helt plötsligt har hamnat i lite arga konversationer med människor som
tyvärr har svårt att låta andra ha sina åsikter, men det tänker jag inte lägga mer energi på :)
Så är det med det.

Gick upp vid 10 och gjorde klart det sista på mina arbeten som skulle
lämnas in vid 12. Niklas låg och sov sött så när jag var klar kröp jag ner
en stund bredvid honom och värmde mig, mysigt. När han skulle åka till jobbet
skjutsade han mig till Joanna och vi satt på vår favoritlplats i köket och lekte hackers.
Mycket man kan göra med en IP-adress hörrni! Sen åkte hon till Viktor och då åkte jag
hem till mormor och morfar (de bor typ 50 meter ifrån mamma, haha) och åt paj och sallad,
mums! Drack ett glas rött också, är mer för vitt vin rött kan vara gott ibland till mat.
Nu ligger jag i sängen i mitt rum som jag bara kommer att vara mitt i en vecka
till ungefär. Lite konstigt! Men just nu då det ser ut som ett helvete här inne på grund
av alla flyttkartonger ska det faktiskt bli skönt att komma härifrån!

Ska börja packa ner lite kläder idag, jag har så mycket kläder att de inte får plats
i garderoben så de ligger utspritt överallt vilket gör att det ser ännu värre ut!
Så ska börja packa ner lite sommarkläder och så. Och se säsong 8 av Förhäxad
som jag nu laddat ner! Säsong 8 (den sista) har jag sett minst antal gånger,
tycker inte att det är den bästa men vad gör man inte för lite Förhäxad!

Det är sällan jag går ut på helger nu för tiden, blir oftast onsdag-torsdag!
Kanske för att Norrköpings Nattklubb för tillfället inte alls är bra.. Då mitt stammis-
ställe Hugo har höjt åldersgränsen på helgerna till 23 (jag är 20 fyller 21 i maj om
ni vill veta!) och nattklubben bredvid som tidigare hette Otten (brats only..) nu köpts
upp av Hugo och heter Puls, men tyvärr inte verkar vara något för mig, då det sägs
vara precis som Otten... Skittråkigt men vi får hoppas att de kan rädda nattklubbarna!

Niklas kommer och hämtar mig vid 12 när han slutar inatt igen, åh
vad det är skönt med helg och sova sova sova. Ska dock till farmor och farfar med
familjen på middag imorgon vid lunchtid! Alltid lika trevligt.




Ska nog ta ett bad först! Blev trött av vinet känner jag!



Kommentarer:


2011-01-24 @ 12:26:04

Vart har du köpt tröjan? Mvh
Cherry

2011-01-24 @ 18:42:04

Den är köpt på New Yorker! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: