JOANNAS FRISYR

2011-01-01 | 19:38:35 | 2 Kommentarer

Vi hade inte så mycket tid till att göra en frisyr från boken,
så jag freestylade lite och fick ihop denna nyårsfrisyr! Både Joanna och jag blev nöjda med
frisyren. Gjorde en Victory roll på ena sidan med en hårblomma och
satte sedan fast resten av håret på samma sida med hjälp av hårnålar.
Lockade även löshåret som jag hade hemma som passade Joanna perfekt!
Tyvärr höll lockarna i löshåret inte så som jag hade tänkt, men jag gillar ändå
de lösa lockarna!





Luggen lockade jag och kammade så det blev en enda stor lock som
jag drog åt sidan. Satte även upp håret på andra sidan med hjälp av hårnålar.

Nästa försökskanin blir min lillasyster!



Kommentarer:


2011-01-01 @ 19:58:04

Jättefint! =)
Cherry

2011-01-01 @ 21:02:39

Tack snälla Maria! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: