JOANNA MY MAN

2011-01-12 | 01:10:35 | 0 Kommentarer

Haha åååååh måste bara berätta! Joanna är verkligen den roligaste människan
jag känner, oftast helt omedvetet!
Igår bråkade mitt internet och Joanna erbjöd sig att ringa till 3 (jag KAN verkligen
inte prata professionellt i telefon, knappt ringa pizzerior, för jag börjar ALLTID
att skratta! Gah det är knäppt). Iallafall så fick hon prata ett tag för det krångla
massor och jag och mamma skrattade åt henne flera gånger. Så söt!
Det roligaste var:
"Det står "the SIM-card is.... Invalid? Eller vad det heter." (Invalid uttalat på svenska, så
alltså "invalid" hahahahahahaha. Tänk er även detta med en touch av bred östgötska)


Åh hon är en riktig sötnos.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: