JAG PÅ THE REBEL PINUP-PAGE!

2011-01-04 | 19:43:09 | 3 Kommentarer

Som jag skrev för ett tag sen kontaktades jag av The Rebel Pin-up Page som var
intresserade av att publicera en bild på mig, och idag har de gjort det!
Jag blev GIRL TUESDAY. Så himla coolt! Beauty Ashore döpte de bilden till och den hamnade i kategorierna "Favourites" och "For the boys". Om ni går in på facebookgruppen PIN-UP så är jag även dagens
profilbild! Och den gruppen är det över 250 000 som gillar så många kommer ju att se bilden!


 

Och detta är då alltså från fotograferingen jag och bästa Niklas gjorde på 10 minuter i kylan,
när det snöade, var mörkt och vi bara hade helljusen på bilen som ljus! Kika in på hans
sida för ännu mer bilder på både mig och andra modeller och motiv!




Kommentarer:


julia

2011-01-04 @ 22:52:54

grattis :D du förtjärnar det! du är så himla vacker. och det är inte många som är vackra :)
sandra

2011-01-11 @ 00:34:36

Fan vad snygg du är kvinna!
Cherry

2011-01-11 @ 12:58:46

Julia: Tack så mycket sötnos!



Sandra: Tack så mycket, och detsamma snygging!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: