CRAPPY DAY

2011-01-18 | 23:42:17 | 2 Kommentarer

Idag är verkligen en skitdag. Vet inte varför! Vaknade med en konstig
känsla imorse och den har suttit i hela dagen. Har helt enkelt inte känts bra alls idag.
Hoppas på en bättre morgondag. 

Om en stund kommer Niklas och hämtar mig, det känns bra iallafall.
Slippa sova ensam. Alltså fy vad jobbigt det kommer bli när jag flyttar
och måste sova ensam! Usch, jag som är mörkrädd och rädd för spöken
och allt såntdär. Kommer verkligen bli en utmaning! 

Imorgon blir det skolan på förmiddagen, skälla ut 3 på eftermiddagen
och gymma på kvällen. Yeah.





Kommentarer:


Joanna

2011-01-19 @ 00:54:13

Men Nuni! <3

Du får skaffa en katt som jag ^_^ haha

eller något annat husdjur, då känns det faktiskt bättre :)
Cherry

2011-01-20 @ 22:27:20

Ja jag får göra det banne mig!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: