BLOGLOVIN' VS BLOGKEEN

2011-01-08 | 18:02:00 | 4 Kommentarer

Jag är medlem på både Bloglovin' och Blogkeen men kan liksom inte riktigt bestämma
mig för vilket som är bäst. Blogkeen är relativt nytt och har därför inte lika många prenumeranter
som Bloglovin'. Jag använder mig iallafall av båda och tycker att det underlättar oerhört
mycket om man läser många bloggar som jag gör. Där ser man när ens favoritbloggar har uppdaterat
och kan enkelt klicka sig in till det nya inlägget. Detta kan man göra på både Bloglovin'
och Blogkeen. Skillnaden mellan dem två är inte så stora, men på Blogkeen syns man mer då
ens inlägg syns på "Bloggmagasin" och därifrån kan flera läsare hitta till ens blogg. Ett stort plus!

Blogkeen är dessutom rosa och Bloglovin' är blå, och rosa är ju en himla fin färg!
Tycker faktiskt det är lite lättare att hålla reda på de olika bloggarnas inlägg med Blogkeen,
då varje blogg har en egen "mapp" till vänster vid ens prenumerationer, så man lätt hittar till
den blogg man söker.

Äsch, jag fortsätter att använda båda!




Vilket föredrar ni, Bloglovin' eller Blogkeen?

Kommentarer:


Joanna

2011-01-08 @ 18:35:42

Bloglovin! :D
Cherry - loving the 50's

2011-01-09 @ 17:30:18

:D

2011-05-29 @ 13:25:32

Blogkeen är bäst! Nu även med grym iphone-app!
Bloggare

2013-11-07 @ 14:30:20

Det är inte alls lätt att välja. Jag funderar på om det finns ännu fler verktyg att välja på.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: