BACK HOME

2011-01-04 | 18:31:21 | 0 Kommentarer

Nu är jag hemma från IKEA. Snöade jättemycket! Mysigt att åka bil då tycker jag, när det är kolsvart
ute och bilarnas lysen lyser upp snöflingorna. Tog dock lång tid att åka hem med alla
köer. Jag fick med mig åtta svarta koppar och två ölglas hem. Joanna köpte det också och lite
andra bra och nödvändiga grejer. Får knappt plats i mitt rum!
Kartonger och möbler överallt. Sitter just nu ihoptryckt mellan fåtöljer och stolar i ett hörn
och har datorn på det lilla antika bordet som kommer från min gammelmormor.
Det är faktiskt mysigt! Precis bredvid fönstret. Nästan som en koja!

Ska packa lite mer ikväll så jag får bättre plats. Sen ska jag nog lägga ansiktsmasken
jag köpte häromdagen! Och ta ett varmt bad. Vardagslyx.






Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: