VÄRLDENS BÄSTA YRKE

2011-02-11 | 15:14:39 | 2 Kommentarer

Är helt salig efter min första dag som vikarie. Bland det roligaste jag gjort!
Var inte i en 4:a för alla som varit sjuka var friska idag, så egentligen behövdes jag inte akut,
men fick vara med i en 3:a (i Joannas lillebrors klass!) och en 5:a och hade skitkul! En tjej hade skrivit i sin utvärderingsbok
som jag råkade se: Idag har Amanda varit här, hon är jättesnäll". Aww.. Och en annan tjej sa:
Amanda, kan du inte bli högstadielärare istället så vi får dig som lärare när vi börjar där?
Åh <3 Rektorn skrev ut mitt schema så vet vilka dagar jag är ledig och ska ringa mig vid behov!
Kalasbra!



Nu sitter jag hemma hos Joanna som bor mitt emot skolan typ, vi ska chilla lite
och förhoppningsvis äta något! Jag kommer ha världens bästa yrke!!!!



Kommentarer:


Siolia

2011-02-11 @ 16:37:05

Jag beundrar verkligen människor som jobbar med barn <3
Amanda

2011-02-13 @ 17:47:07

Ja det är faktiskt ett väldigt viktigt yrke! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: