SYSTERDAG

2011-02-19 | 13:17:52 | 1 Kommentarer

Hade en mycket trevligt fredagskväll i fina vänners sällskap. Vi var först hos mig och
sen gick vi vidare till Munken. Mötte upp lite mer folk, bland annat Niklas som kom dit
efter jobbet. När det stängde var vi trötta och hungriga (jag) så det blev lite nattmat!





Nu ligger jag i sängen och latar mig. Gick upp kl 10 imorse och kokade ris till Niklas matlåda
samt gjorde frukost. Hemmafru som sagt! Ska snart ta på mig kläder och knalla ner på stan
och möta upp Julia. Jag ska sola idag igen, får bli två dagar i rad. Sen ska vi handla lite
och gå hem till mig. En systerdag helt enkelt! Solen skiner och det gör mig på bra humör!
Ikväll kommer Niklas och då ska vi ha myskväll och laga god mat. Härliga lördag!

Kommentarer:


Moa

2011-02-19 @ 16:33:36

Sv; Tack fina du :*

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: