STORSTÄDNING

2011-02-07 | 14:48:11 | 0 Kommentarer

Just nu är det storstädning på gång! Har dammsugit och tvättat golvet i hallen
och nu är det kökets tur. Sen ska jag ta tag i lite kartonger, tar aldrig slut!
Ska sätta på ett avsnitt Förhäxad också! Imorgon kommer mamma och mormor
och sätter upp gardiner åt mig medan jag är i skolan, wiho! Ska bli kul att se resultatet.
Har svarta spetsgardiner i stora rummet som jag har satt upp, men det är ett stort fönster
och man ser igenom spetsgardinerna när man drar för, så mormor har sytt helsvarta,
vanliga gardiner att ha bakom. Blir nog kalasbra!
Nu ska jag återgå till städningen!
Fråga mig någonting på Formspring.me så länge!
Man får vara anonym! Men roligast är ju såklart om ni skriver vilka ni är! :)


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: