SÖNDAGSCHILL

2011-02-27 | 17:12:18 | 2 Kommentarer

Idag har jag och min familj varit på Finspångs badhus, farmor och farfar bjöd oss!
Jag badade dock inte, men jag, Julia och Jessica (styvmamma) solade! Riktigt skönt.
Mollie och Nellie tyckte att det var jätteroligt att bada, så det var kul att se. Sen åkte
vi vrålhungriga hem till farmor och farfar och åt jättegod mat! Vi alla åt jättemycket, haha!
Sen fick vi efterrätt som alltid! Kladdkaka, grädde och glass. Slurp! Så nu är jag proppmätt.

Julia är hos mig nu och vi ska lägga oss i sängen och se en film! Söndagsmys helt enkelt!


Kommentarer:


Hanna Wild

2011-02-27 @ 23:40:44

snygg brud!
Cherry

2011-02-28 @ 18:39:30

Tack så mycket! Och detsamma hörredu! Gillar din blogg, prenumeration på Bloglovin' lätt!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: