PRESENTÖPPNING!!!

2011-02-10 | 16:26:21 | 0 Kommentarer

Kom precis hem från dagens äventyr. Känns riktigt skönt att detta verkligen
känns som mitt hem nu! Pallrade mig upp till skolan vid 7 imorse, det trodde
jag verkligen inte! Var så himla trött och seg och ville bara ligga kvar i sängen hela
dagen, men när Niklas åkte till jobbet 20 i 7 kunde jag ändå inte somna om
och ville till skolan så då var det inga problem! Slutade runt 12 och drog hem till
mamma (som jag visserligen också kallar "hem" ibland!). Hade precis fått ett
trevligt samtal av min moster som jobbar på skola som sa att jag kunde få vikariera
i en fjärdeklass imorgon! Självklart sa jag! Är ledig imorgon så det passar perfekt!
Är skitglad! Så himla kul att få prova på att ha en klass (själv!) en hel dag!
Och det var så många sjuka att även min liMartin som är typ två meter och
världens snällaste kommer nog göra succé! Cashfloooow!
Skolan ligger precis där Joanna bor så ska sova där ikväll,
så blir det nära och bra imorgon bitti. Jobbar från 10 i 8 till 2-3 någongång,
Martin ska jobba till  halv 5 och jag skulle inte ha något emot att få vara kvar
med honom med småttingarna på frita då! Hoppas jag får. 

Min snälla mamma gav mig lite matpengar så köpte lite småsaker,
och Martin köpte världens bästa födelsedagspresent åt sin flickvän.. Avis..!
Skulle precis skriva att jag vill att hon ska få den nu och så får jag ett sms
från henne att Martin inte kan hålla sig och att de är påväg hit så ska hon få den! :D
Det är jag som har "presenten" här och jag sa att jag ville vara med när hon får den!
Direkt efter fick jag ett sms av Martin: Avslöja inget! Slå in!!!
Haha, så nu har jag fixat det :D Mitt i all stress hittade jag även mina borttappade
glasögon och fjärrkontrollen till tv:n! Awesome!
Nu måste jag diska!

PS. Vad hände med våren?!?!!??!?! Vårkänslor= noll

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: