PLUGG & KAKELDEKOR

2011-02-24 | 12:41:50 | 0 Kommentarer

Jag gick hem till mamma efter skolan för det är närmare,
var så kallt och tungt att bära på datorn. Så nu sitter jag här alldeles
ensam. Känns lite konstigt att sitta här när jag inte bor här längre!
Och jag har ju inget rum heller, det har min bror tagit över som sitt eget
vardagsrum med värsting-tv och hemmabiosystem. Kanske borde utnyttja det nu?
Har en halvtimme kvar innan man lunchrast slutar! Japp, nu är det andra bullar.
Från och med nu ska jag ägna varje vardag mellan 8 och 17 till skolan.
Vare sig det är föreläsningar, möten med gruppen eller hemmaplugg.
Så klockan 1 är det jag som slänger mig i soffan och läser! Har tre tentor
denna månad och jag ska banne mig klara varenda en! Nu tänker jag inte
ge upp.
Imorgon ska jag köpa kakeldekor. Mitt kakel i köket är så fult,
det vita är okej men i mitten är det en rad med kakel som har bruna
krummelurer på sig. Inte okej. Så det ska jag täcka med svart!
Vill egentligen göra det schackrutigt, men det blir så mycket dekor jag
måste köpa då.. Får se hur jag gör.


Lagerhaus, 59 kronor per förpackning.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: