PLEASE TAKE ME HOME, ENOLA/ALONE

2011-02-20 | 21:27:12 | 0 Kommentarer



Sitter här i min ensamhet och tycker lite synd om mig själv. Men ändring på det!
Ska nu ta mig en lång dusch (som jag inte gjort ännu) och sen ha Förhäxad-maraton med
mig själv. Tror faktiskt jag börjar se ett avsnitt nu och SEN duschar! Ja, så får det bli.
Imorgon ska jag ha pluggdag. Jajamensan. Trots att jag inte har lyxen att ha ett sportlov
så har vi iallafall några dagar ledig i veckan, men de får bli pluggdagar och kanske
jobbdagar om jag behövs!

Jag vill ha spikar så jag kan sätta upp tavlor! Kanske tar mig en promenix
hem till mamma och lånar verktygslådan och gör det själv. Är så tomt på väggarna!

När jag har duschat ska jag nog städa köket, med rengöringsmedel! Haha jag
tycker seriöst att det är roligt! Torka av bord och diskbänk så det blir rent och
fint och luktar gott. Underbart.
Nej, nu lite Förhäxad och sen duschen.



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: