MIN FINA SYSTER

2011-02-23 | 00:11:46 | 0 Kommentarer

Är så glad att jag har ett så nära band till min fina syster Julia.
Vi har setts varje dag i över en vecka nu, haha! Alltid lika roligt att ha
henne här. Ikväll ska hon sova i min nya lya för första gången,
mysigt! Vi ska snart krypa ner i sängen och snacka massa skit!
Julia är den jag kan säga allting till utan att känna att jag kommer bli dömd,
finns ingenting jag inte skulle kunna säga till henne. Tråkigt nog
har en del vänner försvunnit ur mitt liv just på grund av att det dömer mig.
På grund av saker de inte förstår sig på, eftersom de inte vet hela historien.
Sen har jag vänner som försvunnit på grund av betydligt omognare saker
men det är inte ens värt att skriva här.






Godnatt på er där ute!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: