KASTROGANOFF

2011-02-15 | 14:59:07 | 0 Kommentarer

Idag ska jag ge mig på att laga korvstroganoff! Eller kastroganoff som jag säger.
Helevete vilket fult ord korvstroganoff är ser jag nu när jag skriver det! Erkänns att kastroganoff
faktiskt ser bättre ut? Anywho! Det ska jag göra alldeles strax. Är skitsugen på det.
Sätter nog på ett avsnitt Förhäxad som sällskap! Skulle vilja ta en power nap också
för jag är sjukt trött! Var jätteseg sista lektionen då jag var i en annan sjua och hjälpte till.
Ska lägga mig tidigt ikväll. Försöka iallafall..
Julia kommer hit igen i eftermiddag! Så himla kul att vi ses mycket oftare nu när jag flyttat
(och bor jättenära hennes pojkvän! Är nog därför ;)). Men mysigt är det iallafall!


Halva syskonskaran!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: