HOME AGAIN

2011-02-02 | 21:28:13 | 1 Kommentarer

Sådär nu är jag hemma igen!

Blev jättenöjd med klippningen, fick komplimanger för mitt långa hår och hon behövde
inte klippa alls mycket! Typ 2 centimeter tog hon. Fick även komplimanger för mitt smink,
mycket trevligt tycker jag! Så gulligt när människor ger komplimanger tycker jag,
det borde man göra oftare!

Efter klippningen gick jag hem till älskade mamma och drack kaffe.
Tog även ett bad!!! Gah vad jag saknar ett badkar, men ändå inte så mycket som
jag trott! Kanske för att jag bara bott här några dagar, haha.. Fick även massa
mat av mami ♥ Och tog hem lite grejer som jag hade kvar i mitt rum, det jag kunde
bära. Och mina älskade skinnjackor! Nu när det är så skönt ute är det för varmt med
vinterjackan. Dock  blåser det ju så mycket.. Längtar till våren!

Nu ska jag styra lite mer här hemma, det tar aldrig slut! Ska bli så skönt
när jag kommer i ordning med allt



Bild från imorse

Kommentarer:


Joanna

2011-02-03 @ 09:26:16

Söööööööööötis :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: