HEMMA FRÅN HÖGSTADIET

2011-02-14 | 15:35:20 | 0 Kommentarer

Nu är jag hemma från högstadiet! Gick bra, var bara med på en lektion
för på eftermiddagen var det idrott och NO och de ämnena har inte min handledare.
Vi satt istället och planerade min uppgift jag ska göra. Handlade lite småsaker
påvägen hem också. Får se vad det blir för middag idag, min syster kommer hit
snart så bjuda henne på något gott. Jag ska hjälpa henne med läxor, först var det
tänkt att jag skulle hjälpa henne med engelskan då hon har svårt för det och jag alltid
tyckt det är kul och rätt lätt med engelska, men det blev matte istället idag för hon
har matteprov imorgon. HAHA jag som är så bra på matte! Eller inte... Men nians
matte ska jag väl ändå kunna hjälpa till med?! Vi får se helt enkelt!

Har inte märkt av Alla hjärtans dag så mycket ännu! Var inget speciellt i skolan,
förutom geléhjärtan i personalrummet. Alltså fatta att jag får vara i personalrummet!
Som man var så avundsjuk på när man gick i skolan! Haha, vi trodde att lärarna
åt tårta jämt och fikade hela tiden. Riktigt så är det inte!
Iallafall, jag och Niklas hade Alla hjärtans dag-mys igår. Lagade mat och tände
ljus. Ingen ros eller choklad har jag dock fått! Inte gett heller för den delen..
Pengar finns det inte gott om i min plånbok så jag får hoppa över det. Men en ros
kan man ju ge vilken dag som helst!
Nu ska jag chilla lite till och sen diska. Som är så himla roligt...



Jag imorse redo för en dag på högstadiet!
På onsdag ska jag få vara med på ett utvecklingssamtal!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: