HELDAG

2011-02-28 | 18:12:27 | 2 Kommentarer

Idag har varit en heldag på stan! Och maxi! Joanna frågade om jag ville ta en
lunch på stan så det gjorde vi. Åt på Lindahls, mycket gott. Sen åkte vi ut till Maxi
(Ingelsta Shopping som det numera heter). Köpte en söt tröja på Gina Tricot
och lite mat på Ica. Sen åkte vi tillbaka till stan och fikade! Semla ♥

Blev lite småshopping inne på Klippet! Plåster, en kortlek och svarta
"lock" man har på spisplattorna. Svarta! Har bara sett med mönster eller
silvriga så blev skitglad när jag hittade svarta, passar bäst i mitt kök.
Nu har jag precis kommit hem och ska slöa lite innan jag ska städa iordning
lite här hemma. Diska till exempel. Och möblera om lite i stora rummet.



Riktigt gott!



Tycker för övrigt att det är jätteroligt att ni kommenterar så mycket!
Är så mycket roligare att blogga när man får respons! Ni är bäst ♥

Kommentarer:


Joanna

2011-02-28 @ 21:11:14

Du är bäst ♥ :D
annaelsa

2011-03-01 @ 17:28:48

ÅH! Vart hittade du svarta spislock?? Har letat efter det i hundra åt! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: