HALLELUJAH MOMENT

2011-02-24 | 13:24:05 | 0 Kommentarer

När jag hade varit här en timme var jag så frusen att jag inte visste
vart jag skulle ta vägen! Skulle precis krypa ner i mammas eller Martins säng
(kom på att jag inte har någon här) när jag kom på: JAG KAN JU BADA!
Blev helt exalterad när jag insåg att jag kunde ta ett värmande bad i badkaret!
Som varit min trogna följeslagare i mina 20 år som hemmaboende. Tre stycken har de
varit, men alla lika välkomnande! Okej nu blir jag kanske lite creepy men jag blev
verkligen skitglad! Sprang runt och huttrade medans vattnet tappades i,
tog mig en blodapelsin och hoppade i! Fan vad skönt det var. Dock ringde Martin
och störde och pratade med mig i 10 minuter när han var påväg hem från sin flickvän,
men ändå! Nu är han hemma och vi ska gå till konditoriet som ligger precis över gatan!
Man kanske borde flytta hem igen till denna lyx?!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: