GODNATT

2011-02-24 | 23:23:00 | 2 Kommentarer

Stannade hos mamma hela dagen och kvällen! Var så mysigt och trevligt
att jag inte ville åka hem. Badade två gånger! Underbart.
Mamma bjöd på pizza! Satt inte helt fel.

Imorgon har jag två föreläsningar mellan 10 och 12 respektive 13 och 15
och sen tar jag helg. På lördag är det fest hos Linus men jag är sugen på
att göra något imorgon också! Typ ta en öl någonstanns. Who's with me?!
Vill få med mig Joanna men jag misstänker att det kommer att bli svårt!
Får ju inte muta henne längre :( Haha jag är expert på att övertala folk
genom att betala dem.. Haha sjukt! Får komma på en ny strategi!

Jag är jättesugen på att beställa den här klänningen från Nelly..



Men borde egentligen inte.. Jag får se helt enkelt!
Snart ska jag sova. Mmm vad skönt.

Natti natti.

Kommentarer:


Joanna

2011-02-25 @ 09:02:27

Jag har fem bärs, skulle kunna ta EN av dom och ta, men inte ute på krogen dock ;D Jag måste städa mitt rum då det ligger nerpackat i lådor för tillfället ^_^
Cherry

2011-02-25 @ 09:09:41

Men det är ju just det jag viiiiill!

Varför i lådor?

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: