VEGGIE

2011-08-05 | 14:39:20 | 2 Kommentarer

Kumde boka tvättiden vid 14, yeeeey. Så längde in en omgång tvätt till. Ska snart gå ner
och hämta den. Börjar bli hungrig så kanske dags att planera dagens middag? Funder på
att göra något med quornfärs, får se vad jag kan röra ihop! För ett par dagar sen gjorde
jag en jättegod gryta med qournfilé, nam nam! Att äta vegetariskt ska jag börja göra oftare!
Smakar nästan likadant och är billigare för mig som bor själv och kan tex klara mig länge på
6 qournfiléer för 30 spänn! Sen är det ju dessutom bra för djuren men det är ju underförstått.
Har inga planer på att bli vegetarian i dagsläget men att äta vegetariskt då och då gör jag gärna!



Yummy in my tummy! Hojta till om ni vill ha receptet, går ju med kyckling också 
om ni hellre föredrar det.



Färgade ögonbryn och fransar för ett tag sen, jag känner mig mycket fräschare! Nu ser det visserligen
ut som att mitt ögonbryn är kapat, haha.

Kommentarer:


Jess the Mess

2011-08-05 @ 16:21:29

Här i Skövde är det dyrt med quorn... :/ Haha, det var bara det jag ville säga :P Är väl lite avis kanske för jag fick betala dyrt när jag var vegetarian, Fast jag bodde iofs hemma då så det var kanske inte jag som betalade ändå :P
Cherry

2011-08-05 @ 17:48:18

Vad dåligt! Här kostar som sagt en påse med 6 qournfiléer 30 kronor och 300 g qournfärs fick jag betala 27 kronor för! Det är ju mindre i, men bor man själv och äter ensam blir det ju billigt då man inte behöver köpa hem så mycket. Sen är ju tex ett paket grillkorv från Euroshopper för 10 spänn billigare, men man kan ju blanda veg. och kött liksom :) Hoppas dom sänker priserna hos er då!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: