TELEFONTABBAR

2011-08-03 | 11:31:39 | 0 Kommentarer

Var nyss väldigt duktig och ringde Klarna alldeles själv då jag tappat
bort min faktura från Style by Tyra (jag har förmodligen slängt hela paketet trots att jag
inte har något minne av det..). Sista betalningsdagen var idag och jag var verkligen tvungen 
att ringa. Jag har en släng av telefonfobi men det blir bättre! För ett par år sedan kunde jag inte
ens ringa och beställa pizza.. True story. Men nu tror jag inte att det beror på telefonskräcken,
utan att det är något annat med att just ringa pizzerior för jag börjar alltid att skratta! 
Jag hinner knappt säga vad  jag ska beställa förrän jag brister ut i asgarv och så slänger jag bara på
luren. Och fel säger jag också. "Jag skulle vilja ha en vitlökspizza med kebabsås.. BHHAHAHAHA 
'klick*" eller "Hej jag skulle vilja beställa BHAHAHAHAHAHA *klick*" eller varför inte "En caprishfhgkkhdgha tack BHAHAHA *klickl*". Ja, ni fattar. Ibland hinner jag inte ens säga hej. Ibland lider jag genom hela samtalet
med skratten i rösten och asgarvar när jag lagt på istället. Märkligt det där. Så, pizzerior är en kamp
för mig att ringa till. Andra ställen så som tex. Klarna var skitjobbigt förut och jag ringer helst inte men
det måste ju göras och jag är ju 21 år så kan ju inte be mamma.. 

Idag ska jag träffa Sara på stan en sväng. Ta en fika och uträtta några ärenden.
Jag är numera en arbetsfri kvinna fram till skolstart i slutet av augusti och det känns faktiskt rätt skönt.
Lite långtråkigt om dagarna men då får jag se till att plugga.

Nu ska jag äta något och sen diska!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: