SÖNDAG

2011-08-07 | 15:48:28 | 2 Kommentarer

Blev en väldigt lugn kväll igår, vilket var skönt. Mår prima idag! Vaknade och
hade haft en mardröm om att min lillebror hade blivit mördad (väldigt konstig dröm för
ingen var typ ledsen i min familj förutom jag haha!) så blev lättad när jag vaknade
och efter en stund förstod att det bara var en dröm. Några minuter senare smsade just
lillebror och frågade om jag ville följa med ner på stan, och trots regnet så ville jag det
på grund av drömmen haha ♥ Kom hem för en stund sen och ska se på Vem vet mest
på Svt play, jag är största nörden! Typ mitt favvoprogram haha. Blev asstolt förutom
när jag kom hem och det var repris på tv av ett avsnitt jag hade sett och jag kunde svaren
på skitsvåra frågor haha.

Ska plocka undan lite här hemma och laga mat, men först Vem vet mest!



Har tv:n på i bakgrunden och det är en skitdålig film om Paris Hilton på femman, sämsta
jag sett! Först trodde jag att det var någon random film där en tjej klätt ut sig till
Paris Hilton på en maskerad haha. Tjejen som spelar Paris är säääämst och skådespelet från alla suger.
Och dom måste säga namnen Paris (Hilton), Nicole (Richie), Lindsay (Lohan) osv
hela tiden för att man ska fatta att det är dom för att dom är inte ett dugg lika. Usch!
Kollade upp den på IMDb och den har bara fått 2.0/10 haha..

Kommentarer:


Jess the Mess

2011-08-09 @ 01:15:53

Hoho, jag älskar också vem vet mest! Skulle lätt ställt upp om det inte krävdes att jag skulle vara med på tv också, haha :P
Cherry

2011-08-10 @ 11:36:56

Ja det är bäst! Haha ja jag med!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: