NIGHT

2011-08-30 | 23:44:49 | 0 Kommentarer

Ska krypa ner i sängen snart tror jag. Är så trött. Älskar att sova, men de senaste nätterna
har jag sovit så dåligt så ser inte fram emot det längre. Jag vaknar alltid flera gåner per natt 
och jag envisas alltid med att kolla Facebook på mobilen fast jag knappt kan hålla ögonen öppna hahaha.
Skadad. Kommer nog ta lång tid innan jag somnar inatt för jag har rätt mycket att tänka på. Ett stort
beslut som måste tas. Just nu känns det som att det mesta går emot mig men det vänder väl snart.
Allt jag kan göra är att blicka framåt. Så det tänker jag göra!



Trixade lite på taaz.com där man bland annat kan ändra hårfärg på sig själv!
Detta är ungefär min naturliga hårfärg, om ni ville veta!


Jaja, sängen var det ja. Ännu en dag utan ett ord. Jag glömmer mer och mer för varje dag.
Snart är du en främling.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: