KLANT

2011-08-09 | 21:28:35 | 3 Kommentarer

Idag hände det. Det som man ofta är rädd ska hända. Man tappar den, blir livrädd men puuuuh den höll.
Men inte idag! Gaaaaaah. Missade byrån i mammas hall och pang, mobilen rakt i golvet och hela skärmen
är sprucken.. Verkligen hela! Men den går att använda haha. Om en månad kan jag förnya mitt
abonnemang och då blir det en iphone 4. Har varit så nöjd med trean och fyran har skitbra kamera
så det får det bli. Mammas parkettgolv har nu förstört tre iphones! Damn you..

Igår knallade jag hem till mamma. Eller först möttes vi på stan och köpte godis och cola.
Spenderade kvällen i mitt gamla rum som numera är min brors vardagsrum, med stooor tv
och hemmabiosystem, älskar att se film där! Så det gjort jag, An American Crime, usch så
himla hemsk och gripande. Baserad på en sann historia, se den! Med bland andra Ellen Page (Juno, Hard Candy)
och Catherine Keener (Stepbrothers, 40 year old virgin). Lärde mig även att man kan ha filmdejt
trots att man inte är i samma rum, eller ens i samma stad! Sätt bara på filmen samtidigt och kommentera
alla händelser via Facebook, voilá! Efter filmen blev det telefonpratande, videosamtal, betapet,
UNO på msn långt in på natten och sen sov jag gott.

Idag fick jag äntligen en matta!!! En vinröd ryamatta, I love it! Tack mormor ♥

Kommentarer:


2011-08-10 @ 08:04:38

Hej!

Trevlig blogg du har! Kikat runt här ett tag, så måste ju lämna en kommentar:)

Haha neej! vad jag känner igen det där med tappad iphone, är bara en tidsfråga innan min går sönder! Hemska tanke! Jag hade lipat....(!)



/ line
Cherry

2011-08-10 @ 11:23:59

Hej! Haha ja det är ju värsta madrömmen! Började nästan lipa haha.. Men har vant mig lite nu och om en månad kan jag skaffa ny, puh!
Andreas

2011-08-15 @ 17:54:53

Hej

Ja det är inget kul när man tappar mobilen, speciellt inte när det är glas. På iphone 4 är det glas både bak och fram så större risk för krossat glas.



Men behöver ni hjälp med att laga så hör gärna av er till oss



// Andreas

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: