Valvaka och VFU

2010-09-19 | 21:19:54 | 0 Kommentarer

Följer valvakan med Niklas. Magen är full av chips och dipp så nu går det inte i mer
förtillfället! Jag är jättenervös för imorgon ska jag ut på min första VFU (verksamhetsförlag
utbildning)!!! Jag ska alltså ut i en 7:a på Navestadsskolan och se hur dom arbetar, göra en
samarbetsövning med eleverna samt göra intervjuer med 5 elever. Jag läser ju till lärare
i grundskolans tidigare år (årskurs 1-6) men hamnade ändå i en 7:a. Det gör mig dock inte så
mycket, och jag får även vara i en 5: när jag vill om jag vill se hur dom arbetar :)
Är hur som helst väldigt exalterad och nervös, jag kommer vara på andra sidan katedern!
Det var 7 år sen jag gick i 7:an, men jag känner mig fortfarande för liten för att vara
överordnad för 13-åringar! Men wow, det ska bli grymt kul! Har till och med köpt innetofflor,
leopardmönstrade såklart! 



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: