Money money money

2010-09-01 | 14:31:01 | 0 Kommentarer

CSN-pengarna kom idag, hoho. Extra mycket nu den här första månaden, wunderbar.
Så, såklart stack jag ner på stan direkt efter föreläsningen som slutade vid 10 och började shoppa.

  • Två par skor (se bilder i inlägget innan)
  • en klänning (för 15 FUCKING spänn på New Yorker!!)
  • Två bh:ar
  • ett par trosor (får inte nog av underkläder alltså)
  • en datorväska och en datormus
  • en tubtopp

 Niklas kom in till stan när jag var mitt uppe i shopping-exstasen och vi åt på Fräcka Fröken.
mitt nya ställe verkar det som. Så jävla gott, vi åt "Greken" en baguette med kyckling-, fetaost- och vitlöksröra
och en massa grönsaker. MUMS! Nu sitter vi hemma och nördar vid varsin dator, hehe.
Funderar på att ta en sväng runt strömmen ikväll, Sara bangade gymmet så jag gör nog det med idag,
men det får bli en engångsförteelse! Får inte säcka ihop nu!
Har ingen lust att åka fram och tillbaka och hämta träningskläder osv. Så får träna på annat sätt idag!
Men ska lätt hålla uppe det här med gymmet, även fast jag inte orkar! Vill se resultat och det ska jag banne mig göra!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: