Sleepy head

2010-09-23 | 09:37:14 | 3 Kommentarer

Gick upp klockan 7 imorse när Niklas gick upp, men självklart
tänkte jag att jag skulle sova en stund till när han hade åkt. Gick sådär!
Sov bara oroligt och blev ännu tröttare. Att jag aldrig lär mig! Det gällde liksom
bara en timme. Oh well.

Ska börja göra mig i ordning nu. Borde verkligen, verkligen tvätta håret,
men det är lite tight om tid. Ska åka till Ungdomshälsan om en timme.
Mitt hår tar typ hundra år att föna. Smällar man få ta om man vill ha långt
hår the natural way!

Mailade precis min handledare och sa att jag inte kommer idag, jag
kommer inte hinna till lektionen (är bara en lektion). Den börjar 12 och jag har tid kl 11.
Dom brukar alltid ropa upp en en kvart försent och sen vet jag inte hur lång tid det tar.
Vill nämligen byta p-piller. Iallafall, det tar tid och sen ska jag ta mig upp till Söder Tull
och ta bussen ut till Navestad. Så jag sa att jag inte kommer, är liksom upp till mig
att välja hur mycket jag vill vara med på osv, och jag har redan gjort mer än många
andra fått göra, som tex hålla i en lektion :P Så jag stannar hemma och förbereder
för intervjuerna jag ska göra med 5 elever imorgon! Samt en samarbetsövning.
Fan vad jag har haft kul den här veckan!


Kommentarer:


Joanna

2010-09-23 @ 10:02:47

Vilket märke ska du byta till då? :)
Jess the Mess

2010-09-27 @ 15:28:27

Jag är också nyfiken på vilka piller du ska byta till. Hoppas du får några du mår bättre av :)
Cherry

2010-09-27 @ 15:39:24

Orthónett Novum :) Fick lite problem med Yasminelle så ville prova att byta :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: