Säng-häng

2010-09-07 | 08:18:10 | 0 Kommentarer

Idag har jag inga föreläsningar, vilket känns rätt skönt.
Somnade jättetidigt igår, någonstann s mellan 9 och halv 10, så halv 6
imorse vaknade jag och kunde inte somna om, så log och gosade med Niklas istället!
Han fick för övrigt ett nytt jobb igår!!! Ett kundtjänst-jobb. Skitbra. Hans förra jobb som trädgårdsläggare
är ett säsongsjobb vilket betyder att han inte kan jobba med det på vintern. Så nu har han alltså
ett nytt! Så där är han nu :)

Jag ska ligga i sängen ett tag till och läsa lite bloggar, sen ska jag planera dagen.
Måste få in lägenhetsvisning, plugg och träning i dagens schema.

Igår var jag på stan med Malin och shoppade och fikade. Fan vad kul det är att shoppa
med någon som älskar det lika mycket som jag! :D Vi var verkligen helt galna och shoppade
in till det sista, det var helt tomt i galleriorna och dom började städa i affärerna men vi fortsatte ändå!
Haha oh, det var kul. Jag köpte:

  • ett par skor (till!) Din Sko
  • en gul leopardkofta (skitsnygg!) H&M
  • Megastor rosa halsduk med matchande tumvantar (Malin köpte likadant fast i senapsgult) Monki

Ska försöka slänga upp bilder på det, måste visa!


Nu ska jag fortsätta säng-hänga, ha det bra!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: