Åt helvete med SD

2010-09-15 | 20:48:15 | 1 Kommentarer

Ligger nyduschad i sängen och tittar på Idol. Det är mycket plugg
nu så jag är rätt trött, men trivs skitbra så det gör inget.  

Idag har jag varit på demonstration mot Sverigedemokraterna.
Och herregud säger jag bara, vilken sorglig bunt människor som representerar
detta skitparti. Innan jag kom dit och hörde dom säga att "homosexualtitet är en sjukdom"
och att deras främlingsfientliga reklamfilm där kvinnorna i burka springer över en tant
"inte alls är främlingsfientlig, dom springer bredvid varandra", har jag låtit människor
ha vilken politisk åsikt dom vill och inte sagt eller skrivit något elakt om det.
Men efter idag kan jag inte vara tyst, utan jag kan säga rätt ut att det är ett skitparti.
Jag skäms över att vara svensk när dom pratar.  Dom var så oprofessionella och otrevliga
att jag blir mörkrädd. Det var en tant som företrädde SD som det måste ha varit något fel
på, hon pratade bara om Iran och hur dåligt det är med islam. "Om 2 generationer kommer
Sverige vara ett muslimskt land. Muslimerna föder 20 barn!"

Skulle egentligen kunna skriva hur mycket som helst om den frågan,
men blir bara upprörd. Emily och jag var tvungna att gå och ta en öl efteråt! 

Kanske ska tillägga att SD inte ens vågade hålla i sitt tal, utan demonstranterna
ställde istället frågor. Om dom fick svar, är en annan femma.


Kommentarer:


ronjis

2010-09-15 @ 22:12:42

Har man en gång kommit in i "den undre världen" och personligen verkligen får se hur mycket skit och nersmutsning som pågår så är det fan rätt svårt att hålla käften. och det är bra :D åt helvete med sd.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: