Skön dag

2010-10-04 | 21:06:09 | 0 Kommentarer

Skön dag idag. Inga föreläsningar, bara plugg med gruppen på förmiddagen.
Träffade sen Sara för lunch på Fräcka Fröken, mycket gott. Sen följde jag med hem till
henne och umgicks med henne och Nicke. Såg på tv och åt jättegoda brownies.
Nu sitter jag i sängen och väntar på att badrummet ska bli ledigt så jag kan bada.
Mmm vad skönt det ska bli, fryser lite! Ska färga ögonbrynen också, mina är så attans
ljusa. Jag vill ha mörka ögonbryn! Så jäkla snyggt.

Imorgon blir det plugg med gruppen på förmiddagen igen. Igen föreläsning då heller.
Är ganska få föreläsningar nu dom närmsta veckorna, men har ändå mycket plugg.
Måste plugga lite själv imorgon eftermiddag också. Måste måste måste!

Om en stund kommer min underbara Niklas hit. Längtar!

Ha en trevlig kväll allihopa!




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: