Yesterday

2010-11-04 | 17:41:13 | 0 Kommentarer

Blev en utekväll på Hugo igår förresten! Drack lite öl med Emily och Frida innan
och sen kom även Sara en stund efter jobbet :) På Hugo kände jag mig gammal
och kände inte igen en ENDA (förutom några av min lillebrors kompisar). Beror
väl delvis på att det är höstlov för 92:orna. Men det var trevligt ändå! Har ju själv
varit 18 och förstår nu varför 20-åringarna kände sig så gamla  trots att det bara skiljer 2 år :)
Och eftersom jag har en lillebror som är 18 och han är en plutt för mig blir det extra märkbart.
Oh well, livets gång! Man blir äldre och nytt folk rullar in. Älskar Hugo ändå.


Färskingar!

Träffade iallafall söta Julia som jag har pratat med över internet i typ 2 år? Love her.
Vi hade jättekul och dansa och drack öl! Strax innan 1 blev jag akut Niklas-saknig och tog en
taxi hem till honom. Haha. Somnade 10 minuter efter att jag kommit dit och Niklas berättade
att han hade skrattat åt mig när han såg att jag hade virat in mig i underlakanet och haft det som
täcke. Knasigt!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: