Visste du att..

2010-11-16 | 14:03:00 | 2 Kommentarer

  • .. Jag har en extrem fobi för hajar. Och egentligen alla vattendjur samt havet.
  • .. Jag döpte en gång en clementinklyfta till Benjamin och kunde knappt äta upp den för att
    den var så lite och söt
  • .. Jag älskar att fylla år, kanske över allt annat.
  • .. Jag tycker att det är roligare att ge presenter än att få
  • .. Jag har ett sjukligt behov att jämt tala om vad presenten kostade..
  • .. Jag hatade fiskbullar när jag var liten, för att Lotta på Bråkmakaregatan gjorde det
  • .. Jag sjunger alltid i duschen
  • .. Jag menar egentligen i badet, för jag duschar nästan aldrig, tycker det är mycket skönare att bada
  • .. Till skillnad från majoriteten, tycker jag om fötter och älskar att tåflörtas.
  • .. Jag säger att jag är 1,75 cm lång när jag egentligen är 1,76 cm
  • .. Mina föräldrar skiljde sig när jag var 12 år
  • .. Min naturliga hårfärg är ljusbrun
  • .. Jag läser första året på lärarprogrammet här i Norrköping  och utbildar mig till lärare för
  • barn i årskurs 1-6 men även funderar på att förskollärare också
  • .. Jag som barn hade extremt svåra sömnsvårigheter och fick ibland ta sömntabletter
  • .. Jag har 5 syskon. Martin 18 år, Julia 15 år, Johannes 13 år, Nellie 5 år och Mollie 1 år.
  • .. Men att det bara är Martin som är mitt helsyskon (Julia och Johannes är barn till min pappas fru
    och Nellie och Mollie delar jag samma pappa med)
  • .. Jag inte kan äta pannkakor samtidigt som jag tittar på giraffer på tv
  • .. Min lillebror är 20 cm längre än mig
  • .. Jag har jättebra självförtroende men inte alls lika bra självkänsla


Lite nödvändig, onödvändig samt lite udda fakta om moi!

Kommentarer:


Joanna

2010-11-16 @ 15:20:40

haha vafan, kan inte kåka pannkakor när du kollar på giraffer? haha :D
Cherry

2010-11-16 @ 21:40:13

Haha japp, knasigt men sant!! Började när jag var liten, tror det är för att pannkakor ser ut som deras päls, hahahaha

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: