Fredagsmys

2010-11-05 | 23:35:30 | 2 Kommentarer

Sitter hemma hos papi nu. Jag och Julia är dom enda vakna, sitter nere i vardagsrummet
med varsin laptop i knäet. Väldigt mysigt. Såg en skräckfilm förut, väldigt blodig och lite halv-b,
men helt okej fredagsfilm :)



Fortfarande en klump i magen, en ständig oro. Men den är inte lika märkbar
när jag är här. Känns lite bättre. Vill bara att den ska försvinna helt.
Vill inte känna mig maktlös, vill inte känna mig meningslös, vill inte känna mig i vägen.
Jag är i en svacka just nu, vill bara komma upp.

Love


Kommentarer:


Joanna

2010-11-06 @ 20:01:12

Du ska veta att du inte är värdelös, du är helt underbar! Vill du prata så finns jag här! :) <3
Cherry

2010-11-08 @ 12:12:28

Tack, vad söt du är! Och detsamma gäller för dig <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: