Biokväll

2010-11-04 | 17:31:47 | 0 Kommentarer

Tack för fina kommentarer i inlägget under! Men jag visste redan innan att
det inte skulle gå hela vägen eftersom jag hat haft så lite motivation
och inte känt någon lust att försöka. Men det gick iallafall
bättre än förväntat och jag är nöjd att jag iallafall gick dit och gjorde den :)
Idag började en ny kurs så nu är det nya tag och förhoppningsvis massa motivation!

Snart ska jag ner på stan och möta upp Joanna, vi ska på bio och se
Paranormal Activity 2! Ettan såg jag med min syster och våra kusiner.
föreställ er att sen en skräckfilm med 14-åriga tjejer så kan ni ju förstå att
det blir väldigt läskigt och många skrik, haha! Tyckte den var jättebra så
vi får se vad tvåan har att erbjuda!

Har tagit på mig mysiga och bekväma kläder
och är redo för en biokväll! Måste komma ihåg att ta med mig glasögonen
också så jag ser något. Ska köpa massa popcorn och godis också!







Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: