Riktigt bra helg trots killer-halsont

2010-05-16 | 20:34:06 | 1 Kommentarer

Fortfarande skitont i halsen. Bajs.

Minneskonserten igår var iallafall asnice! Underbart väder, solen stekte och
ölen flödade. Bussresan från Kimstad till Skärblacka var dock inte lika rolig..
Helt proppfullt med folk och svetten bokstavligt talat rann! Haha usch och fy.
Då var det skönt med en svalkande öl. Vi drog hem till Dennis vid 10 ungefär
och efterfestade, blev Sanning och konsekvens höhö. Mina öl och cigg var dock
slut så det var ett stort minus. Efter ett par timmar kom Saras mamma och hämtade oss
och vi åkte hem och somnade bums.
Har bilder också, dom kommer upp när jag är hemma och har kamerasladden.

Idag har jag och Niklas chillat. Handlat lite mat och gjorde kebab med sallad och tzatsiki
i bröd. Mums. Och nyss åt vi även hallon&blåbärspaj som vi gjorde, också MUMS.
Nu är vi nyduschade och funderar på att a en kvällspromenad. Får se hur vi gör,
jag känner mig hängig och är arg på min hals. Kan inte minnas sist jag hade såhär jävla ont.
Visst att jag har haft ont i halsen tidigare, men inte SÅHÄR ont. Och då har jag ändå
haft både halsfluss och virus, och virus i halsen var inte kul, feber och halsont i nästan två veckor,
kunde inte äta något annat förutom te. Och isglass någon gång ibland. Gissa om jag droppade kilon!
Iallafall, jag har lust att köra ner en gaffel i strupen och riva bord det som gör ont!
Mucoangin hjälper inte, Fishermans friend hjälper inte. Pepparmintste med honung hjälper lite
för stunden, ska nog be Niklas göra lite.

Kommentarer:


Jess the Mess

2010-05-16 @ 23:19:35

Hoppas du kryar på dig snart <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: