WOW!

2010-03-02 | 23:26:32 | 0 Kommentarer

Wow! Jag, JAG, lyckades precis fixa datorn när internet la av totalt och min bror försökte
fixa det, men gav upp och sa att det inte gick. Sen så sitter jag typ två minuter och fixar
allt med en diskrensning! WOW! Jag som är så oteknisk att det är otäckt. YEY!

Har städat mitt rum lite, plockat iordning lite kläder och så. Tog ner nästan
alla mina tavlor också för imorgon ska jag möblera om bestämde jag nyss!
Och då även byta plats på tavlorna. Så imorgon blir det storstädning,
är ledig imorgon precis som varje onsdag. Skönt.
Om en timme eller så kommer Niklas hit, han är ute och målar med en buddy.
Undra om han vill ha en nattmacka, det vill ha nog :-)
Det vill jag med, har bara ätit lunch idag kom jag på.

Jag har bestämt mig för att börja tränna, spinning. Verkligen längtar efter
att röra på mig. Och tycker det är kul med spinning. Ska kolla runt lite på olika
gyms hemsidor och se vad det finns. På Sol & Motion tittade jag in på ett pass
när jag var där och solade, ser askul ut :D

Även fast klockan snart är halv 12 så ska jag ta ett bad,
med en badbomb  från Lush som jag fick av Niklas när han hade varit i Tyskland :D
Den luktar jättegott!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: