Våffeldagen!

2010-03-25 | 21:46:39 | 4 Kommentarer

Nu är jag så mätt så jag tror jag spricker!
Niklas och jag har ätit massa gott idag. Till middag gjorde vi marinerad kycklingfilé
(vi ääälskar kyckling!!), hasselbackspotatis och bearnaisesås. Skitgott!
Och för en liten stund sen gjorde vi våfflor :D Från grunden till och med, alltså
vi gjorde egen smet :D Mumma. Våffeldagen idag ju :D

Nu ska jag ta ett bad och tvätta håret. Läsa en av Niklas tatueringstidningar
och bara chilla.

Imorgon har min lillebror och hans band spelning på Rockan i Finspång.
Dom är med i Rockkarusellen så vi ska dra dit och rösta :D
Min nunibror. Får se vad vi hittar på efteråt :)

Kommentarer:


Jess the Mess

2010-03-25 @ 23:16:42

Vi gjorde också egen smet ^^
Joanna

2010-03-25 @ 23:18:31

haha, har rockkarusellen på rockan? :D
Joanna

2010-03-26 @ 12:46:12

Haha Antingen jävligt nice för att dom har gjort det fint och rent där (för jag har inte varit där på hundra år) eller så är det synd om människorna som kommer dit till rockan och får sitta i gamla spyor och diverse saker haha :D
Cherry

2010-03-26 @ 12:51:41

Jess: Åh, hur blev era våfflor då? :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: