Underbara morgon

2010-03-09 | 09:11:28 | 0 Kommentarer

God morgon, för det är det verkligen! Är så underbart att vakna när det är sol ute,
då spelar det ingen roll att man är trött, för man blir piggare av solen. Underbart.
Snart ska jag knalla iväg till skolan, måste gå lite tidigare för jag har inte lånat
läroböckerna vi ska ha än. Efter skolan ska jag och Sara åka hem till Lacka,
som var hennes styvpappa i flera år, men som var som hennes riktiga pappa.
Så vi ska hem till honom och fika :) Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på,
kanske blir en sväng på stan. Ikväll måste jag plugga iallafall,
har prov på torsdag.

Nu ska jag borsta tänderna och fixa håret,
sen ska jag ut i solen! Tjohej!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: