Stop and find a pretty shell for her

2010-03-27 | 03:00:58 | 0 Kommentarer

Var jättekul att se min lillebror stå på scen, min stora lilla lillebror :')
Tyckte dom var jätteduktiga :) Har druckit lite folkbärs med Sara, Nicke och Per också.
Drog till Tobbe på fest i typ en timme och sen blev det Kristallen. HAHA.
Det är fortfarande inte roligt där :P Tog 12-bussen hem själv eftersom Sara
ville sova kvar hos Nicke. Så nu sitter jag hemma hos Niklas :)
Han är ute och målar med Dennis. Ska nog gå och lägga mig snart,
eller om jag stannar uppe tills han kommer hem. Vaknar ändå
så fort han sätter i nyckeln i låset, lättväckt som jag är.
Men nja, blir nog så att jag lägger mig :) Kanske gluttar på tv.

Just nu tittar jag iallafall på repriser av Bella&Tyra show. Ja jag är en bloggnörd :D
Tyras blogg är iallafall min favoritblogg bland alla storbloggare :) Och Hannah Graaf!
Åh, älskar henne :') Min förebild helt klart!

Jag är hungrig, men inte direkt på att göra något att äta.
Får hålla ut till frukosten istället :D

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: