Set to sail

2010-03-27 | 14:24:29 | 0 Kommentarer

Vaknade för en timme sen ungefär, var vaken när Niklas kom hem vid 4
och sen låg vi och pratade till 5 så han var rätt trött när han var tvungen att pallra sig upp
halv 9 imorse :D Han och dom andra grabbarna i Saturday's Heroes ska in i studion idag nämligen! Ska bli spännande att höra nya skivan Set to sail när dom blir klara :)


Det är Niklas som gjort denna snygga skapelse för övrigt :)

Så jag är med andra ord ensam här hemma nu :) Niklas kommer vid halv 6 trodde han,
så idag är det jag som står för maten! Inatt när vi låg och pratade om vad vi skulle äta idag
blev vi sugna på kasslergratäng! Så det ska jag knåpa ihop idag. Mamma ringde förut
och lustigt nog hade hon precis gjort en kasslergratäng, och det är inte ofta vi äter det hemma
(min bror tycker inte om det) så det var ju ett sammanträffande! Måste gå och handla lite saker till maten,
men istället för att gå till Tempo som ligger rätt nära, funderar jag på att ta en promenad till Willys
som ligger lite längre bort. Willys är ju mycket större också dom har ju lite mer att välja mellan.

Ska tänka på saken medan jag sminkar mig och ser på tv. Har inte ätit frukost än,
så borde nog ta en macka eller något också.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: