In the bath? In the bath? In the bath?

2010-03-28 | 18:33:36 | 0 Kommentarer

Tappar upp ett bad nu och har laddat med vindruvor och kolsyrat vatten.
Kan inte bestämma mig om jag ska färga håret nu, senare eller imorgon.
Lutar åt att det blir imorgon. Får se hur jag gör. Skönt att jag inte har någon
lektion imorgon, då kan jag chill-i-dilla :D Och plugga på romantiken också såklart.
Måste låna en bok inom den epoken också, tror det blir Frankensteins monster.
Kanske går ner till bibban imorgon och lånar den så jag får det gjort. Dock så har jag ju
sett filmen.. Men läser den ändå, minns ju inte allt och ska skriva en bokrecension på den.
Satsar ju på ett högt betyg också.

Den här dagen har gott så fort eftersom man ställde fram klockan.
Redan halv 7. Undra vad som händer ikväll, antagligen ingenting :)
Kanske ser en film och pysslar om mig själv, smörja in mig med B.U.S osv.

Nu måste jag hoppa i plurret innan vattenet rinner över

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: