Helgen i bilder del 2 + babbel

2010-03-16 | 13:04:32 | 1 Kommentarer







(Malins bilder)



Nickes band hade releasefest på Rockan så jag drog dit en sväng.
Innan det var jag och Niklas hos hans farbror och sambo på kalas. Fick så jävla god
mat att jag var proppmätt efteråt. Jättelyxigt med förrätt och hela baletten. Dom bodde
i ett jättefint hus också och på övervåningen hade dom en matta som var jätteskönt att gå på!
Verkligen jätteskön! Fluffig och mjuk. Iallafall, nog pratat om mattan, när vi gick av bussen i Finspång
och skulle gå hem till dom tog vi världens omväg över en åker med meterdjuo snö som vi sjönk ner i varannat
steg.. Först ramlade jag med händerna rätt i snön, sen ramlade Niklas.. Haha. Så var lite blöta när vi kom fram.
Som sagt, efter detta drog jag till Rockan och Niklas åkte in till stan med bandet, eftersom dom hade spelning senare på kvällen. Innan dom åkte in fick jag skjuts, så det var skönt att slippa gå.
Väl på Rockan drack jag lite öl och had det rätt trevligt, men kände ändå att jag ville med 9-bussen istället
för 12-bussen (gick ingen därimellan) så jag åkte helt enkelt till Borgen där Niklas och dom skulle spela!
Har velat fram och tillbaka en bra tid om jag skulle på Shout it out eller inte, men bestämde mig för att jag inte
hade råd. Men Niklas hade två biljetter som hans pappa inte skulle ha längre, så då fick jag en. Vilken tur man har ibland :) Så chillade med Niklas och grapparna i bandet ett par timmar fram till det att dom skulle spela,
då stod jag i publiken och diggade och fick ont i ryggen, aj aj aj.

Sen åkte vi hem till Niklas och vid 2 ungefär kom Dennis. Dom skulle ut och måla, så dom drog vid tre och då somnade jag bums. Vaknade runt 7 av att jag hörde nycklen i låset (seriöst, varför är jag så lättväckt?!) och sen kröp en iskall Niklas ner bredvid mig, passande eftersom jag var jättevarmt. Han viskade att han var glad att jag låg i hans säng och värmde honom och sen somnade vi. Sov enda till 2 dagen efter, uj uj uj.
Var hemma och chillade hela söndagen, sen åkte vi hem till mig och gjorde våfflor med Bella och Martin.
Jag brukar aldrig kunna äta mer än 1, men nu kunde jag äta 2! Framsteg.

Nu orkar jag inte skriva mer, känns som jag bara babblar på.
Så nu ska jag göra något vettigt! Fick VG+ på provet om antiken förresten! HAPPY FACE!
Ska nog ringa Sara och ta en cigg. Tvätta mitt löshår jag trodde var borta ska jag göra med.

Hejs!

Kommentarer:


kittie

2010-03-19 @ 18:52:56

va du tvungen att lägga ut bilden på mig där jag blundar plus ser tunnhårig ut? :@ ;P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: